Avui els alumnes de 1r de Primària han rebut una visita especial per part del personal sanitari del centre de salut "Dolores Cano Royo" (El Pilar). Han aprés tot allò relacionat amb la higiene
corporal. Ha sigut una xarrada molt participativa i productiva.