Avui el Col·legi Bisbe Pont ha celebrat el tradicional carnestoltes. Aprofitant que enguany és el 50 aniversari de la fundació de l'escola, els xiquets i xiquetes s'han disfressat de pastís d'aniversari per a commemorar esta data.
A més, perquè la festa siga més divertida, ens ha acompanyat la xaranga "Dando La Nota" durant les tradicionals cercaviles pel barri on els familiars han pogut veure les disfresses.
Per a finalitzar, s'ha obert les portes del centre als familiars perquè pogueren veure el concurs de balls per parelles, el qual ha sigut molt divertit ja que havien de ballar subjectant un globus sense tocar-ho amb les mans.
Al nostre Facebook podreu trobar més fotos;
Esta página web ha sido creada con Jimdo Creator. ¡Regístrate ahora gratis en https://es.jimdo.com!