"La Diòcesi de Segorbe- Castelló ha realitzat un article sobre la integració en el nostre col·legi on la nostra directora ha parlat sobre algunes qüestions.
A continuació deixem l'enllaç perquè podeu accedir a este.
https://obsegorbecastellon.es/bisbe-pont-migracion/
També ho podeu trobar en el nostre Facebook."